..Equality..

 

Další krásný slunečný den v San Francisku, i když ráno to tak nevypadalo. Dnes jsem se byla trochu projít a pořídit pár fotek. Na Castro street  jsem navštívila můj oblíbený obchod, kde můžete koupit veškeré zboží  s logem ,, Equality“  neboli ,,Rovnocennost “ od nadace ,, Human rights campaign“.  Já si koupila krásný prsten právě s daným logem a pokračovala dál. Většinou jen turisti na této ulici jsou heterosexuálové a to néé zdaleka všichni. ;)

      https://www.hrc.org   - čtěte a šiřte dál..... 

     https://shop.hrc.org/jewelry-watches/signet-ring.html  - můj prstýnek  :))

 Cestou na Haight street mě oslovil jen jeden ,,blázen" a vysmál se mi, když jsem obdivovala keramické výtvory jedné  základní školy. Ulice barevných a různorodých domů byly lemovány stromy Magnolie( oblíbený strom naší mamči), které měly květy větší než moje dlaně. V Good Willu jsem koupila drahou vázu za 2,5 dolaru a pelášila domů. Abych si mohla ze zahrady natrhat čerstvé květiny a ozdobit si tak stůl, za kterým tohle vše tvořím. :)